Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2016 23:54 - Три минути преди полунощ....
Автор: manfredman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 506 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 30.07.2016 13:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Наскоро един приятел се върна от Куба и ми донесе хавански пури. Беше мил жест от негова страна, защото аз отдавна не пуша. Но пурата, това не е пушене, а изискана добавка към елегантния начин на живот, поне така казва френската писателка Жорж Санд.
Отрязвам края на пурата с острия керамичен нож и я разпалвам с удоволствие....
Наливам си чаша френски коняк, слагам на главата си слушалките, пускам си "Cockney Rebel" и се изтягам във фотьойла......
Казват, че чаша френски коняк с резен лимон е върхът на човешката еволюция....Аз бих добавил и една хаванска пура........

А нея я няма......и всичкото минало, и всичкото настояще, и всичкото бъдеще, са се събрали в огънчето на върха на пурата.....

...Поглеждам си телефона и виждам, че тя е "онлайн", но това няма значение, защото няма да и звъня ....в никакъв случай, и дали е "онлайн" или не, няма никакво значение....

От френските коняци най-много харесвам "Мартел". Наскоро подарих на Лили за рождения и ден бутилка "Мартел". Лили е една нейна и моя  приятелка........

Пурата е фантастична........а в слушалките ми Стив Харли пее "Себастиан".....

"Персийските ти очи искрят, устните ти рубиненочервени не отронват нито звук......"

"И ти с парижко нахалство, лукаво измамна, и с възгледи объркващи ума ми, без да подозираш.....Омай ме, влез в мен и виж ума ми в калейдоскоп......
Унищожи съзнанието ми, обичай ме безрезервно, направи го със стил........
Танцувай върху сърцето ми, пронижи ме със смях.....
Вече те познавам - да!"  
Слушам "Кокни Ребъл"....отпивам от чашата с "Мартел" и си мисля за отминалите дни, мъртвите дни от моя живот........
...Мисля си дали тя има същото значение за мен, както преди седем години....
Нямам отговор на този въпрос, просто нямам отговор на този въпрос.............

....Слушам Стив Харли и "Кокни Ребъл"......

"Някой ме нарече Себастиан"............






Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: manfredman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 271626
Постинги: 303
Коментари: 167
Гласове: 259
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930